Illustration

Mazda CX-5

    Кросовер C класу (C-SUV)
    Роки випуску: 2017 - 2023
    Друге покоління (KF)
    Країна виробництва: Японія

15 листопада 2016 року на автосалоні в Лос-Анджелесі дебютувало друге покоління Mazda CX-5. Продажі почалися в 2017 році.

На що треба звернути увагу:

  • Бензинові (2.0 / 2.5 Skyactiv-G / 2.5 Turbo)Проблеми:Угар моторного масла (особливо після 100 тис. км).Стукіт фазорегуляторів (на холодному запуску).Вразливість до неякісного пального (можлива детонація).На 2.5 Turbo: ризик перегріву, вимогливість до мастила, ризик нагару.
    Дизель 2.2 Skyactiv-D (1 покоління)Проблеми:Систематичне розрідження масла пальним.Забруднення впускного колектора та клапанів через EGR.Часті регенерації сажового фільтра (DPF), які іноді не проходять успішно.Підвищене навантаження на турбіну і ТНВД.Цей мотор вважається одним із найбільш проблемних у лінійці Mazda.

  • Заявлена як «без обслуговування», але на практиці вимагає заміни масла кожні 50–60 тис. км.
    Ривки та затримки перемикання на холодну.
    Після 150+ тис. км можуть з’явитись легкі пробуксовки.

  • Швидкий знос стійок стабілізатора, опор амортизаторів.
    Після 60–80 тис. км — скрипи, особливо в холодну погоду.
    Впевнена, але жорстка на розбитих дорогах.

  • Збої в роботі мультимедіа (втрати Bluetooth, зависання).
    Система i-Stop (автовимкнення двигуна на світлофорах) часто працює некоректно.
    Запотівання фар, особливо у версіях до рестайлінгу.
    Слабка робота адаптивного круїз-контролю та системи утримання смуги в дощ/сніг.

  • Основна скарга — гул із колісних арок, порогів та дверей.
    Багато власників самостійно роблять додаткову шумоізоляцію.

В чому цінність послуги "автопідбір" від 1-AUTO:

    Гарантія відсутності прихованих дефектів

    Реальний пробіг

    Відсутність стресу при купівлі.

Консультація та поради у нас Безкоштовні!